Digitální servis a údržba
Přijďte se seznámit s technologiemi, které mohou podpořit vaše servisní pracovníky. Díky této podpoře minimalizujete náklady na servisní výjezdy nebo také rychleji zaškolíte nového zaměstnance. Na jednom místě si vyzkoušíte na vlastní kůži hned několik těchto technologií - tablet s rozšířenou realitou, brýle s mixovanou realitou nebo headset pro hlasovou a vizuální navigaci.
Termín akce
24. října 2023
09:00 - 14:30
Místo konání
Výzkumné a inovační centrum INTEMAC
Registrace
Registrujte se do 19.10.2023
Frontální část 9:00 – 12:00
Prezentující vás seznámí s podstatou prezentovaných systémů a také s aktuálními trendy v příslušných oblastech nasazení.
- Interaktivní návody a rozšířená realita – Martin Podešva / Mainware
- Vzdálené spojení s přítelem na telefonu – trendy, benefity a potenciální překážky, Lukáš Chamrád / AYES
- Hlasové technologie pro asistovanou inspekci – Miroslav Molinek / Honeywell
- Digitalizace organizace preventivní údržby a její kapacitní plánování - Josef Dušek / Compas automatizace
- Jednoduchá aplikace pro správu servisních zásahů - Dalibor Houfek, Jetveo
- Řešení pro vizuální kontroly a odečítání analogových měřících přístrojů s pomocí umělé inteligence - Martin Kolařík / Agiception
Workshopová část 12:30 – 14:30
Rozdělení do skupin a absolvování paralelních ukázek v testbedu s vyzkoušením zmíněných technologií.
- Na připravených aplikačních případech v reálném průmyslovém prostředí si na vlastní kůži budete moci nechat vést interaktivní návodkou při servisním zásahu nebo si nechat radit kolegou na druhé straně planety. Vyzkoušíte si také, jaké to je, mít na hlavě headset s displayem zobrazujícím důležité informace a ukážeme vám, jak mohou podniky efektivně automatizovat sběr a vyhodnocení obrazových dat.
Pro koho je akce určena
Pro výrobní ředitele ve výrobních firmách zejména s vlastním funkčním produktem - především pro výrobce strojů, dále pro vedoucí servisních oddělení, vedoucí konstrukce, technické ředitele, vedoucí údržby ve výrobních firmách