Asistent/ka obchodního oddělení
Hledáme dynamického/kou a organizovaného/nou Asistentku/Asistenta obchodního oddělení, který/á bude klíčovou podporou našeho obchodního týmu a přispěje k našemu úspěchu! Tvým úkolem bude zajišťovat administrativní a organizační činnosti, komunikovat s klienty a podporovat obchodní procesy.
Co bude náplní tvojí práce?
- Příprava a administrace smluvní dokumentace – udržování systému archivace a strukturovaná evidence dokumentů, aby byly snadno dostupné a aktuální
- Podpůrná komunikace se zákazníky
- Správa dat v interních systémech (CRM, Asana, apod.)
- Shromažďování dat a zpracovávání reportů pro vedení oddělení
- Příprava podkladů a dokumentace na schůzky, účast na jednáních a pořizování zápisů
- Správa cestovních příkazů, plánování a organizace služebních cest, rezervace ubytování a dopravy pro obchodní tým
- Pomoc při organizaci interních školení a rozvojových programů pro obchodní tým
- Kompletní zpracování dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků
- Identifikace a implementace možností pro zlepšení stávajících procesů a efektivity práce
- Podpora obchodního oddělení
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- Zkušenost na podobné pozici výhodou
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Znalost práce na PC (MS Office) je nutností
- Flexibilní přístup, pečlivost
- AJ – min. úroveň B2
- Řidičské oprávnění skupina „B“
Co ti nabízíme my?
- Dlouhodobou spolupráci
- Prostor pro vlastní rozvoj a profesní růst
Když se dohodneme, můžeš se těšit na:
- Prima kolektiv
- 5 týdnů dovolené (po třech letech 6 týdnů)
- 3 Sick Days pro případ, že se právě necítíš úplně fit
- Stravenkový paušál
- Služební mobilní telefon a PC i k soukromému použití jsou samozřejmostí
- Příspěvek na angličtinu nebo němčinu, ať už se vzděláváš přímo u nás ve firmě nebo si najdeš externí jazykovou výuku
- Příspěvek na penzijní připojištění