Sustainable Business 2024: tipy, trendy, inspirace pro SMEs — Úterý 5. března 2024 15:00 - 20:00 Close

Key Account Manager (KAM)

Jak bude vypadat tvoje práce?

Jako Key Account Manager se budeš podílet na strategickém plánování a řízení našich obchodních aktivit. Tvojí hlavní rolí bude budovat a udržovat partnerství se stávajícími klíčovými zákazníky a partnery. Současně budeš identifikovat a získávat nové obchodní příležitosti. Tvojí zodpovědností bude prezentace našich služeb klientům, čímž budeš mít vynikající příležitost aktivně ovlivnit design a vývoj nových služeb a kompetencí. Důležitou součástí tvé práce bude také budování a rozvoj naší INTEMAC komunity a spolupráce s ostatními odděleními na organizaci akcí, které pořádáme.

Vrcholem tvojí role bude možnost pracovat s našimi klíčovými zákazníky a rozšiřovat jejich portfolio. Naše služby mají přímý vliv na jejich úspěch a ty budeš hrát klíčovou roli v jejich růstu. To znamená, že můžeš vytvořit dlouhodobé vztahy a být součástí dynamických a inovativních projektů.

Co bys měl/a nabídnout?

  • zkušenosti na pozici KAM nebo na podobné pozici
  • vynikající komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost vyjednávat a řešit případné konflikty je pro tuto pozici nezbytná. Musíš mít také úplné porozumění pro potřeby našich zákazníků
  • pokročilou znalost práce s kancelářskými aplikacemi Microsoft Office
  • povědomí o nástrojích SharePoint, OneDrive, MS Teams, Outlook, Asana, CRM, se kterými aktivně pracujeme
  • angličtinu na komunikativní úrovni (budeš denně psát i mluvit)
  • řidičský průkaz skup. B

Co bys měl/a vědět?

  • nastoupit můžeš ihned ;)
  • jsme malá firma, takže se těšíme na posilu
  • dáme Ti nezávislost, ale chceme samostatnost a výsledky
  • čekáme, že přijdeš a prodáš se!

Pokud se dohodneme na spolupráci, můžeš se těšit na:

  • prima kolektiv
  • nové moderní pracovní prostředí
  • 5 týdnů dovolené (po třech letech 6 týdnů)
  • 3 Sick Days pro případ, že se právě necítíš úplně fit
  • příspěvek na stravné formou stravenkového paušálu
  • mobilní telefon a PC i k soukromému použití jsou samozřejmostí
  • příspěvek na angličtinu/němčinu, ať už se vzděláváš přímo u nás ve firmě nebo si najdeš externí jazykovou výuku
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • flexibilní pracovní dobu s možností homeoffice dle dohody

Pokud Tě naše nabídka zaujala, neváhej poslat svůj strukturovaný životopis na e-mail gernesova@intemac.cz.

Máš zájem? Kontaktuj naši HP Janču.

Intemac-Gernesova_01.jpeg

Jana Gernešová

HP a asistentka vedení